La precandidatura Vallejo Navarro presenta oficialment la seva llista al Registre de l’ICAB

Redacció.

La precandidatura liderada per Cristina Vallejo i Jorge Navarro ha formalitzat la presentació de la seva llista davant el Registre General de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), després de comparèixer davant la premsa per explicar els detalls del seu equip i del seu programa per a les eleccions col·legials del pròxim 19 de juny.

Sota l’eslògan “L’ICAB és teu”, la candidatura Vallejo Navarro presenta un projecte ambiciós i il·lusionador, orientat a construir una institució moderna, oberta i preparada per als nous reptes de l’advocacia. Amb un equip format per 9 advocades i 7 advocats en exercici, especialitzats en diferents àrees i representants de totes les sensibilitats col·legials, la llista de Vallejo i Navarro aposta per una gestió professionalista, transversal i internacional, amb una clara vocació de servei.

Juntament amb Vallejo i Navarro, formen part de l’equip en Carles García Roqueta, Cristina Capuz, Ramón Casanova, Natalia Centella, Quim Clavaguera, Cristina Crespo, Cristina Díaz-Malnero, Marta Doménech, Octavi Gracia, Natalia Martí, Lluís Rodríguez, Alexander Salvador, Vanessa Sánchez i Carmen Sánchez.

Amb aquesta presentació oficial, la precandidatura fa un pas ferm cap a les eleccions del proper 19 de juny, reafirmant el seu compromís amb una governança oberta, participativa i transparent, pensada per a tots els advocats i advocades del Col·legi.

Cristina Vallejo

Pla de Govern

El seu Pla de Govern, articulat en més de 100 propostes concretes agrupades en 15 grans eixos estratègics, planteja mesures com:

  • La dignificació del Torn d’Ofici i una millora en els pagaments. 
  • L’obtenció d’una jubilació justa i digna per a la professió.
  • Una empara col·legial eficaç davant disfuncions de la Judicatura o les administracions.
  • L’impuls de la funció social de l’advocacia.
  • Més oportunitats reals per a tot el col·lectiu.
  • Formació gratuïta en matèries clau com la digitalització, els ADR i la intel·ligència artificial.

Vallejo i Navarro destaquen que l’objectiu del seu programa és retornar en serveis allò que els col·legiats aporten en quotes, fomentant així un sentiment de pertinença real i fent de l’ICAB una institució útil, prestigiosa i connectada amb la realitat professional.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *