Ser o no ser ja no és la qüestió. A les xarxes socials hi podem ser-hi tots i la nostra reputació deixa una empremta que cal saber gestionar. Cobertura de la sessió de formació «Gestió de la Reputació On-line» el dilluns 18 d’Abril a l’ICAB» Per Tito Rodríguez i Pol Rubio.