Internacional FASHION CODE event: La realitat jurídica entorn al món de la moda

Redacció.
Barcelona.
 
Els principals productes falsificats comprats en 2012 van ser articles de vestir (68,5%), perfumeria i cosmètica (35,8%), marroquinería i complements (35,2%), peces i esportius (34%), calçat (26,5%), i rellotgeria i joieria (24,7%). En aquest context, la proliferació de falsificacions i còpies al món de la moda comporta la necessitat d’adoptar mesures legals que acabin amb aquesta situació d’inquietud per als consumidors. Aquest esdeveniment pretén ser un marc en el qual exposar els diferents mecanismes de tutela existents a dia d’avui, tant a nivell nacional, comunitari i internacional, en l’àmbit de la moda.
Fashion Code
El proper dia 29 de gener, en una jornada de matí i tarda que tindrà lloc en el Museu del Disseny de Barcelona, International FASHION CODE event pretén donar veu a diferents agents i professionals del dret i de la Propietat Industrial, en particular. Els participants analitzaran la realitat jurídica entorn de la moda des d’una doble perspectiva jurídica la de la propietat industrial i la de la propietat intel·lectual, il·lustrant-ho amb exemples, doctrina i jurisprudència rellevant. International FASHION CODE event comptarà amb la presència de representants de l’Associació de Creadors de Moda d’Espanya (ACME), l’Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM), l’Associació Nacional de Defensa de la Marca (ANDEMA) i advocats de diferents despatxos de distingida trajectòria i assessors de grans signatures de moda.Per la seva banda, col·laboraran en l’esdeveniment l’Associació de Creadors de Moda d’Espanya (ACME), el Fòrum de Marques Renombradas Espanyoles, l’Editorial Tirant lo Blanch, l’Editorial Blume, la signatura de calçat GIOSEPPO, el Fòrum Europa Ciutadana, l’Associació Empresarial del Comerç Tèxtil i Complements (ACOTEX), AITEX, la plataforma d’Esdeveniments Jurídics, l’Associació DENAE, l’empresa Allisi Devices, Moritz, entre altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.