El sector jurídic emprèn un Nadal solidari per lluitar contra l’Alzheimer

Per Alexander Salvador.
Barcelona.

Les firmes GMR Management i Marketingnize han engegat una campanya solidària per recaptar diners per a la lluita que duu a terme l’Associació AFAO contra malalties com l’Alzheimer. La idea va començar com un Xmas nadalenc en el qual les dues firmes desitjaven unes bones festes a clients, companys i amics, alhora que aportaven el seu gra de sorra pels més necessitats; D’una banda, oferien, a tots els seus afins, un Belén retallable de l’il·lustradora internacional Marloes de Vries. D’altra banda, convidaven a col·laborar en la seva campanya nadalenca d’ajudar a l’Associació AFAO a través d’una donació.

No obstant això, aquell ben intencionat mailing de nadal no va quedar en una mera felicitació i invitació d’aquelles que queden oblidades en la bústia del nostre Outlook. El sector jurídic va convertir aquella iniciativa en una campanya col·lectiva que a dia d’avui ja porta recaptats més de 564 euros. Paral·lelament, diversos advocats, magistrats, fiscals, notaris i professionals del sector han propulsat aquesta iniciativa de Nadal solidari en el sector jurídic donant a conèixer experiències pròpies o properes com Alfredo CortésSonia ReinaSusana GisbertJosé Manuel CubillasMª Ángeles M. S.Susana GonzálezLuis Javier SánchezCarlos D. LacaciAlfredo HerranzFrancisco Rosales o Ángeles Blanco Rodriguez, entre d’altres.

Belén de Marloes de Vries
Autora: Marloes de Vries. Font: Marketingnize

“Tots els anys des de Marketingnize intentem realitzar projectes solidaris”

Sara Molina Pérez-Tomé, CEO de Marketingnize i impulsora d’aquesta iniciativa, ens relata a EL JURISTA que “tots els anys des de Marketingnize intentem realitzar projectes solidaris, l’any passat vam fer un calendari amb nens en cures pal·liatives i famosos que es van prestar per ajudar a aquest projecte a l’Hospital del Nen Jesús.”

No obstant això, aquest any van voler, en col·laboració amb GMR Management, promoure “un projecte ja no dedicat als nens, sinó, als majors que tant amor ens han donat i són nens ara”, ens explica Molina Pérez-Tomé. “En aquest sentit, vam decidir parlar amb Marloes de Vries, que ens va cedir la seva obra del portal de pessebre retallable com a regal per tots aquells que, d’una manera solidària, poguessin col·laborar amb el projecte.”

“Han estat moltes les persones que han ajudat amb els seus posts, les seves aportacions i la seva difusió al projecte que durarà fins al dia 7 de gener. Aprofitant l’ocasió, des d’aqui volia agrair al sector jurídic complet i en concret també al sector notarial encapçalat per José Francisco Rosales per ajudar-nos a convertir aquest projecte en una mica de tots i per a tots”, afegeix Sara Molina Pérez-Tomé.

“Existeix una actuació solidària més enllà del vincle personal”

Laura Mollá, sòcia de GMR Management i també impulsora d’aquesta iniciativa, es mostra molt positivament sorpresa amb l’acolliment que ha tingut aquesta iniciativa, convertida ja en campanya. “Molts companys s’han llançat a escriure posts, compartir-ho en els seus blogs i perfils en RRSS per conscienciar sobre la repercussió que l’Alzheimer té sobre la persona que ho pateix i els familiars que s’ocupen d’ells”, ens desvetlla Laura Mollá. “Moltes d’aquestes persones que han difós la campanya i que han escrit sobre això no ens coneixen personalment i no tenen cap vinculació amb l’associació, de manera que ens hem adonat que realment existeix una actuació solidària més enllà del vincle personal, i per això tant l’equip de Marketingnize com el de GMR Management estem gratament sorpresos. I sobretot molt agraïts.”

“Però és que a més, a data d’avui s’han recaptat 564 €, quelcom que és molt d’agrair doncs les associacions de malalts es troben amb una manca de mitjans per poder ajudar a les persones afectades, així que tota ajuda és ben rebuda”, ens explica Laura Mollá. “No sabíem quin acolliment tindria la iniciativa, però certament estem molt agraïts, atès que nosaltres només hem llançat la iniciativa, però s’ha convertit en una campanya de tots amb el seu suport. No tenim més que una paraula per agrair-ho: GRÀCIES!

Finalment, Laura Mollá ens indica que “poden llegir-se els posts compartits per ajudar a difondre la campanya en el blog corporatiu de Marketingnize, gràcies a la tenacitat de Sara.”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.