Redacció.
Tot està a punt per a la celebració del XXII Congrés de Responsabilitat Civil que tindrà lloc demà dijous 7 de maig per la tarda i el 8 de maig pel matí, al Col·legi d’Advocats de Barcelona. Es tracta d’un dels congressos més antics en aquesta matèria que es realitzen a Espanya i és un referent per als advocats especialitzats en RC i assegurances.
Enguany l’objectiu de la Comissió d’Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances de l’ICAB amb l’organització d’aquest Congrés és donar a conèixer les principals novetats que incorpora el nou barem que regula les indemnitzacions dels accidents de trànsit, que ha estat recentment modificat. Per aquest motiu la jornada del divendres 8 de maig es dedicarà íntegrament per abordar aquest tema gràcies a la participació de tres membres de la Comissió d’Experts que l’han elaborat. Es tracta del catedràtic de Dret Civil de la universitat de Girona, Manuel Martín; del president de la ‘Asociación española de Abogados de Responsabilidad Civil y Seguros’, Mariano Medina Crespo, i del director ‘Área de Seguros Generales de UNESPA’, Manuel Mascaraque Montagut.
Inauguració
El president de la Comissió d’Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances, Jordi Calsamiglia, inaugurarà el congrés demà dijous 7 de maig a les 16h a l’auditori de la 8a planta. Mentre que la clausura anirà a càrrec de Càndida García Pérez, advocada i vicepresidenta de la Comissió organitzadora del Congrés.
Programa
També s’abordaran temes controvertits com la responsabilitat civil en el transport aeri, l’assegurament del dol i el paper dels actors civils i responsables civils en el procediment penal. Podeu veure el programa detallat del XXII Congrés de Responsabilitat Civil clicant en el següent enllaç.