Alter Mútua actualitza marca i web corporativa posant el focus en les persones

Redacció.

La mutualitat de previsió social professional, Alter Mútua, ha portat a terme una actualització de la seva identitat visual posant el focus en les persones que en formen part, de manera que la nova marca passa a ser Alter Mútua dels Advocats i Advocades.

Aquest actualització respon a un dels objectius principals del Pla Estratègic 2022-2024 de l’entitat: situar l’advocat i advocada en el centre, i posar de manifest la seva especialització en les necessitats en previsió social d’aquests professionals.

Alter Mutua

José-Félix Alonso-Cuevillas, president d’Alter Mútua, ha manifestat que “més enllà del simple rebranding del logotip, es tracta d’un canvi que volem traslladar a tots els aspectes de la mútua: com a mutualitat, som una societat de persones, no de capitals, especialistes en les necessitats dels advocats i advocades, amb prestacions exclusives dissenyades per ajudar-los en els diferents àmbits de la vida, tant el professional com el personal, i volem arribar-hi de forma clara i senzilla”.

Aquesta actualització ha suposat una renovació del logotip, equilibrant-lo i modernitzant-ne els colors, i fent-lo també inclusiu en incorporar-hi les dones advocades.

En la mateixa línia, Alter Mútua ha renovat la web corporativa. En la part pública presenta tota la seva oferta asseguradora de forma clara i entenedora, agrupant diferents cobertures en quatre grans pilars: protecció d’ingressos, família, salut i estalvi. També incorpora un recomanador d’assegurances que ofereix una solució a mida en només tres passes, oferint l’opció de cotitzar i realitzar tot el procés de subscripció de forma 100% online.

Però la diferència més important es troba dins l’Àrea privada on s’innova en la forma de presentar la previsió social a l’advocat i advocada. S’ha desenvolupat una eina que mostra a cada mutualista, de forma gràfica i senzilla, el seu nivell de cobertura en funció de la seva edat, situació familiar i professional, i nivell d’ingressos. La mateixa eina permet al mutualista comparar el seu grau d’assegurament amb el d’altres advocats i advocades amb les mateixes característiques.

En aquest sentit, David Gabarró, director general d’Alter Mútua, indica que “ens hem centrat en millorar l’experiència dels nostres mutualistes, inspirant-nos en els canals de servei digitals tan habituals en altres sectors. Fem servir un llenguatge clar, sense lletra petita, una comunicació senzilla i transparent, i unes eines intuïtives que facilitin la usabilitat i comprensió de conceptes aparentment complexos”; i afegeix “aquesta renovació gràfica i tecnològica s’ha desenvolupat amb recursos propis de la mútua, perquè ningú com les persones que formen el nostre equip coneix tan bé les necessitats dels advocats i advocades”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *